|
Post by Ignis🔥 on Jan 1, 2017 6:03:43 GMT -5
Hoel do i get into a clans and how do i get up inn ranks
|
|
|
Post by Ignis🔥 on Jan 1, 2017 6:37:19 GMT -5
Hoel do i get into a clans and how do i get up inn ranks I hate autocortect btw ( Norwegian autocorrect sucks)
|
|
|
Post by smilii on Jan 1, 2017 8:05:30 GMT -5
To go up in ranks all you have to do is make posts, add replies and so on. Just chat to the community! And to join one of the many Clans we have here, all you need to do is find one you like the look of, read through the whole introduction page (who they are, the rules, so on) and find the 'Joining Page' or 'Joining Form'. You fill in that form with all of the information it asks (like your cat's name, their age, what they look like, etc.) If they like your cat that you made you'll be accepted! It's that simple! Also I see that your signature links to a gif. If you want that to actually be on this page, go to your Profile to edit your signature then type this in: [img src="http://www.omfgdogs.com/omfgdogs.gif" alt=" "] It'll put this at the bottom of every post!: Welcome to the WCRPForums!
|
|
|
Post by Ignis🔥 on Jan 1, 2017 9:35:55 GMT -5
Bur the introduction page is just ppl sayin hello
|
|
|
Post by ☆starLightCuriosity on Jan 1, 2017 11:04:13 GMT -5
Check out the "Warriors Fan Clans" board if you wish to join a clan and do some roleplaying
(Also, oh my god it's a miracle. I'm not the only Norwegian I've seen here anymore x,D)
|
|
|
Post by Ignis🔥 on Jan 1, 2017 11:41:06 GMT -5
Prove ur Norwegian
|
|
|
Post by ☆starLightCuriosity on Jan 1, 2017 11:47:21 GMT -5
Jeg kan snakke Norsk og keyboardet mitt har æ, ø og å. Funker det som bevis? o.0
|
|
|
Post by Ignis🔥 on Jan 1, 2017 11:53:53 GMT -5
Det virker ganske legit
|
|
|
Post by ☆starLightCuriosity on Jan 1, 2017 12:01:09 GMT -5
|
|
|
Post by Ignis🔥 on Jan 1, 2017 12:02:03 GMT -5
Umm vet du noe om hvordan man lager en klan eller noe?
|
|
|
Post by ☆starLightCuriosity on Jan 1, 2017 12:13:50 GMT -5
Umm vet du noe om hvordan man lager en klan eller noe? Ja, det letteste er nokk å se på hvordan de andre er satt opp. Hoved tingene du kommer til å trenge er et navn til klanen din (duh) og et avsnitt som forklarer hvordan territoriet ser ut. Ellers er det egentlig bare lage den i "Warriors Fan Clans" boardet. Det er ikke så mye å si om det. Bare se deg litt rundt der å se hva de andre klanene gjør. Ikke kopier dem ord for ord, så klart. Bare se hvordan de er satt opp. Det er ikke veldig vanskelig når du finner ut av det. Men, husk at det kan ta en stund før folk begynner å bli med. Lykke til
|
|
|
Post by Ignis🔥 on Jan 1, 2017 12:15:27 GMT -5
Er du med i noen klan?
|
|
|
Post by ☆starLightCuriosity on Jan 1, 2017 12:17:52 GMT -5
|
|
|
Post by Ignis🔥 on Jan 1, 2017 12:18:38 GMT -5
Ah det er mye enklere å snakke på norsk
|
|
|
Post by ☆starLightCuriosity on Jan 1, 2017 12:28:04 GMT -5
Ah det er mye enklere å snakke på norsk Haha. Jeg synes det er vanskeligere. Jeg leser bare engelske bøker og skriver ikke så mye norsk, så jeg er faktisk mer usikker når det kommer til norsk grammatikk x,D Jeg vet ikke om det er mange andre norske her (du er den første jeg har funnet i løpet av de 3 årene jeg har vært på denne siden og det gamle forumet til sammen), men det er et sub-board i "Off-Topic Discussions" hvor du kan ha diskusjoner på andre språk enn englesk hvis du vil. Jeg vet det er noen svensker der, men det er nokk det nærmeste jeg har sett.
|
|
|
Post by Ignis🔥 on Jan 1, 2017 12:37:23 GMT -5
Wow jeg kom i går og er fjorten år
|
|
|
Post by ☆starLightCuriosity on Jan 1, 2017 14:52:20 GMT -5
Wow jeg kom i går og er fjorten år Jeg er femten Uansett, velkommen til WCRF! ^^
|
|
|
Post by mintedstar/fur on Jan 1, 2017 17:44:54 GMT -5
If I read through all this will I learn Norwegian? At least I got the general idea. Welcome to the WCRP.
|
|
|
Post by Ignis🔥 on Jan 2, 2017 1:39:38 GMT -5
Yeh thx
|
|